Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

2011. augusztus 31., szerda

Tündérkrónikák 6. 7. részéről és a továbbiakról!

Karen Marie Moning hírei a jövőről:


Azért, mert folyamatosan újra hallom ezt a kérdést, rájöttem, hogy valószínűleg nem elégítettem ki a kíváncsiságotokat. Itt a Facebookon posztolom, és megkérlek, igyekezzetek híresztelni, amiket most mondok.

Jelenleg egy olyan trilógián dolgozom, ami Daniról, Christian MacKeltar-ról, Ryordan-ról és a titokzatos "táncos"- ról szól elsősorban a Dublini Tündérkrónika világában. Minden egyes regény különálló lesz a trilógiában, különálló misztikummal, azonban nagyon sok titok lappang még a háttérben amire fényt kell deríteni.  

Ahol Mac éppen magát elemzi a könyvekben, ott Dani piszkos sikátorokban gyilkolászik. Nagyon sok a részlet, nagyon sok az akció. Rendkívül különböző a két sorozat, teljesen mások a fő elemei. Szinte kirobban belőlem a történet.

Azok kedvéért, akik aggódtak volna, a trilógia nem lesz YA. Ha kategorizálnom kéne, azt mondanám valahol a YA és a felnőtt irodalom között áll. De nem akarok minden poént lelőni. Néha megbotránkoztató lesz, de melyik tini nem az? Nagyon sok megválaszolatlan kérdés maradt a Tündérkrónikák után, amikre választ kaptok az újban.

Fantasztikus hírek: Beleegyeztem abba, hogy írok még két regényt. Amikor a trilógia elkészül, visszatérek az eredeti Tündérkrónikák történet szálra, és újra Mac-ről, Barronsról, V'lane-ről, Cruceról, az Unseelie királyról annak szeretőjéről és a teremtés daláról fogok írni.

Mindent összevetve, még öt kötet várható a Tündérkrónikák világában!

Azért, mert ismerlek titeket srácok! Tudom párotokat ez idegessé tesz vagy éppen izgatottá. De bízzatok bennem. Nem kötök kompromisszumokat se a karakterekkel, se a történettel. Olyan lesz amilyennek lennie kell, igaz önmagához, ami néha a rögös úton át vezet. Sötét idő következik. De ne feledjétek én szeretem a karaktereket, a világot, és titeket olvasóim.

Végezetül, kérlek ne rémisztgessétek  Dreamworks-t az NC 17- el. Nem írok Nc- 17-et. NC-17 képzelgésetek van. Azt hiszem srácok, néha nektek kéne nekem történeteket mesélnetek! 

(NC- 17 az 17 éven aluliaknak nem ajánlott filmeket jelent Amerikában. Még nem hivatalos ugyan, de úgy néz ki, bizony a Dreamworks megveszi a Fever jogokat!)


10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönjük, hogy lefordítottad! Így már nekem is világos minden :)))

Katamanó írta...

Szívesen, én meg Geoff-nak köszönöm, aki szólt a hírről.:)

Névtelen írta...

Szia!
Arról lehet tudni valamit, itthon mikor jön a negyedik kötet? Hiába böngészem a kiadó oldalát, vagy nem találom, mert átsiklom felette vagy tényleg nincs róla infó?

Katamanó írta...

Szia!
Hát én biztosat nem merek mondani.... Januárt mondott legutóbb a kiadó, de az eredeti tervük ha jól tudom ősz volt. :( Reméljük minél előbb jön :)

Névtelen írta...

Szia!
Mind egy, de legalább már ennyivel előrébb vagyunk, hogy tudjuk jönni fog hamarosan. Remélem, itt megtartják az eredeti borítót :)
Egy másik kommentre itt írnám neked, hogy én viszont örülök annak, hogy lefordítottál dolgokat és feltetted ide, sajnos az angolom eléggé passzívban van évek óta és már nem megy olyan jól, mint korábban, szóval kifejezetten örülök, hogy te időt és energiát áldoztál a fordításra. Félrefordítás? Na, most a hivatalos fordítókkal is megesik… ez benne van a pakliban, és nem biztos, hogy az, lehet, csak te más szavakkal fogalmazod meg, de az értelme ugyan az lenne, csak mi emberek nem vagyunk egyformák.

Üdvözlettel:
Noire

Katamanó írta...

Örülök neki :) Hát itt 3 féle borító is van, a negyedik esetében, melyik tetszik neked?

A fordításról már vitáztam eleget, nem szeretnék még egyszer belemenni. :) Nem rosszindulatból írtam amiket írtam, hanem mert ez a véleményem. Persze én is fordítok el dolgokat, mint azt gondolom mindenki. A legtöbbször a moziban a filmfeliratoknál sikít az ember, hogy mennyire más van odaírva mint amit mondanak. Ennyi. :) Félreértés ne essék itt nem erről volt szó. :)

Névtelen írta...

Az, amelyik az írónő weboldalán is kint van. http://www.karenmoning.com/kmm/darkfever.html - Erre a borítóra gondoltam. Nekem ez valahogy jobban tetszik. De végső soron édes mind egy milyen lesz, úgy is a tartalom a lényeg :)

Ja, nem azért írtam, nem akarok én vitát indítani. Csak annyit akartam, hogy már az öröm, hogy fordítasz nekünk, akik nem profik angolból. :)

Katamanó írta...

Igen ez gyönyörű :) Reméljük a legjobbakat, sajnos ha jól tudom a jogai ennek a borítónak nagyon drágák, de ne így legyen :)

Na örülök neki, akkor félreértettelek :):):)

Unknown írta...

Hello. Tudna segiteni valaki? Szeretnem a 6-ik kotettol meg szerezni,vagy online meg vasarolni!

Unknown írta...

Valaki segitség!!!!!!! Hol találom meg pdfben a 6. Részt??!!!!?

Megjegyzés küldése