Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

2011. december 14., szerda

Könyvajánló


Ez egy rendhagyó poszt lesz, ugyanis szeretném a figyelmeteket felhívni egy könyvre. Megelőlegezem neki a bizalmat, mert az interneten már olvastam belőle részleteket, és nagyon tetszett. A könyv egy magyar, első könyves és nagyon szimpatikus írónő tollából fakad. Az már biztos, hogy nálam ott lesz a fa alatt. :) 

A történetről:

Egy napon a Hot Hill-i középiskola faliújságjára valaki kifüggeszt egy Mai hírek értesítőt. Rövidesen kiderül, hogy a hírek nem múltbéli, hanem a hamarosan bekövetkező eseményekre vonatkoznak. Egymás után furcsábbnál furcsább balesetek történnek, öröknek hitt kapcsolatok szakadnak meg, új és rejtélyes barátságok, szerelmek szövődnek. Ki írja a jövendöléseket és mit akar elérni velük? Ki lehet a sokat emlegetett, titokzatos JJ? Ki és miért akarja eltenni láb alól az idős matematika-tanárnőt? Mi köze a merényletsorozatnak egy különös, régi fényképhez?

Ezek mellett van még jópár olyan könyv a Könyvmolytól amiket nagyon várok. A teljesség igénye nélkül: 

Zafírkék : Az első részéért is oda voltam, remélem nem lesz ez máshogy a következő kötettel sem.


Az Árnyakon Túl: Végre megjelenik az Éjangyal Trilógia befejező része. Kötelező választás.

Perfect Chemistry: Tökéletes Kémia: A történet engem nem győzött meg, már amiről szól, de remélem, a belbecs meggyőz arról, hogy érdemes lesz elolvasni.


Forever: A Könyvmolyképzős Könyvekre én nem a Twilight miatt, hanem a Shiver miatt figyeltem fel. Ki nem hagynám a harmadik részét sem. Főleg, hogy a Shivernél már csak a Linger tetszett jobban.


Végül pedig amire nagyon kíváncsi vagyok, az Richard Paul Evans: Kegyelem című könyve. Igazi megható történetnek ígérkezik. 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése