Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

2011. február 4., péntek

Karen Chance: Árnyak vonzásában

Ez tipikusan az a sorozat amiről az első rész alapján azt gondoltam, nem leszek annyira oda érte. Semmi más nincs benne csak akció, akció hátán, ami nem is lenne baj, csak azért én szeretek szusszanni. Ez a rész tipikusan az, amiben úgy tűnik tanult az írónő a hibáiból, és igyekszik változtatni azokon.

Cassie megtudja, hogy Mircea megjelölte őt, méghozzá egy olyan jellel, ami csak őt engedi közeledni hozzá, mint férfi. Ezzel a jellel könnyebben lehet irányítani Cassie-t, aki viszont mikor erről értesül Casanovatól, (igen, Tőle), nagyon dühbe gurul. Ám nem sok ideje van keseregni, ugyanis a mágusok úgy döntenek kivégzik, hogy egy saját Phythiát helyezzenek trónra. Ekkor fut be Pritkin, aki Cassie segítségét kéri, hogy kivégezzék a lány egy szem vetélytársát, Myrát. Bizony, most sem lesz egy perc nyugta sem hősnőnknek.

Míg ez előző könyvben meg kellett szokni Cassie elbeszélő stílusát, és amiatt kissé nehezen kezdett beindulni a történet, itt semmi problémám nem volt ilyesmivel. A sztori rögtön indult, pörgött mint a ringlispíl, mégis voltak olyan pillanatok, amikor volt időm sóhajtani egyet. A nyelvezet kifejezetten jobb lett, most már nem éreztem szakaszosnak a könyvet.

Cassie sokat nőtt a szememben, érezhetően javul a viselkedése, de még mindig nem sikerült megkedvelnem, ellenben végre lett akit szerethetek, Thomason kívül persze, miatta eléggé kiakadtam az előző kötetben. Úgy tűnik még maga az írónő is beismeri a bakit, ugyanis most igyekszik Thomast vissza varázsolni a jó fiúk közé. Lehet nem csak nekem volt problémám a történet alakulásával.

Kifejezetten tetszett, hogy voltak nem várt fordulatok. Nem is egy. A végére abszolút nem számítottam, és kicsit sajnáltam is, hogy úgy történt ahogy, de örültem, hogy Palmer asszony ilyenre is hajlandó.

A borító nagyon tetszik, örülök, hogy meghagyták az eredetit. Sajnos a kötet minősége már több kivetnivalót hagy maga után, mivel a gerinc nem épp a legjobb minőségű, és ha kicsit is nyitjuk, törik. Ez sajnos a Kaposvári nyomdában nyomott könyvek 90 százalékára jellemző.

Nagyon tetszett ez a rész. Nem nagyon tudok rá rosszat mondani, izgalmas, pörgős, csattanós történet. Frappáns befejezés, egyedi világ. Tízből kilenc. Remélem marad ez a javuló tendencia, és a következő kötet tízből tíz lesz.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése