Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

2011. február 2., szerda

Kiss Adam: Szütyiő

Ez az a könyv volt, amit én magamtól soha az életben nem olvasnék el. De tényleg. Megvenni ennyi pénzért (3500!!! forint) pláne nem venném meg, mivel a könyv csak éppen hogy 150 oldal, hatalmas betűvel van írva, és jó pár üres oldal és kép is van benne.

Ugye hozzászoktam a mi kis családunkban csak én veszek könyveket. Na de ma reggel besétáltam a fürdőszobába, és szembetalálkoztam a Szütyiő-vel. Látszik, hogy nem az én könyvem, akkor biztos nem heverne a kád peremén. A kezembe vettem, (extra vékony) látom, hogy bizony még dedikálva is van, az én tizenhárom éves öcsémnek.

Miután akkora volt a felhajtás körülötte, és annyian dicsérték, hogy "hüdejó" úgy gondoltam na jó, nézzük mit szeret ma a magyar nép. Főleg; Mit szeretnek a mai férfiak, pláne az én ides öcsém, aki ropi naplóján kívül nem sok mindent olvas. Ez kissé nagy ugrás.

Nem volt ez rossz, de ez nem könyv. Ez egy szösszenetes novella gyűjtemény, amiben van jó pár poén, van egy két jó egyperces is, (bár ha Örkény olvasná, forogna a sírjában), de van benne olyan, amit unva átlapoztam. Azt gondolom, ez a műfaj nem papírra való.

Ez amiből a könyv áll, elmenne egyes újságok, egyes hasábjain olvasva, de nem egy könyvben, legalábbis olyan valamiben, amit könyvnek adtak ki.

Továbbra is nagyon bírom Kiss Ádám humorát, de azt gondolom, hoyg Ő a tévébe való. Ellenben ahogy látom, nem sokat értenek egyet velem, hiszen látom, ezt olvassák kicsik és nagyok, az öcsém állítása szerint másfél órát várt a sorban, mire dedikálták neki a könyvet, míg én amikor egy híres amerikai írónővel dedikáltattam itthon, nem vártam egy percet sem.

Örülök, hogy ilyenek vagyunk, viruljunk sokat, de könyvtárból vegyük ki. Egyszer ez a "könyv" bőven elég. Ne várjunk tőle nagyot, számomra tízből hét. Végezetül annyit tennék csak hozzá; Dinnye 100, Melon 120 (Hol is élünk? Jaaaa, hogy Magyarországon :D:D:D )

4 megjegyzés:

sajtosrolo írta...

Hehe, na igen, én is összehasonlítottam KAP könyvével, és nem értettem, miért ugyanannyi az áruk, mikor a tartalom már ránézésre eltérő... egyébként bírom mindkettejüket, de tökéletesen megfogalmaztad, mi a "baj" a könyvvel.:))

Katamanó írta...

KAP könyve milyen? Nem mintha azt megakarnám venni, de ha a könyvtárban megvan, szívesen megvenném. A vicces ugye h ez a sikeresebb könyv :D:D

sajtosrolo írta...

Nem tudom, nem olvastam még, csak a boltba néztem mindkettőt, de hát már csak úgy ránézésre is..:)
Komolyan ez a sikeresebb..? Nem gondoltam volna.

Katamanó írta...

Jajam, én sem gondoltam volna, de az az igazság, nem hiszem hogy elolvaso ma másik könyvet, ezt sem olvastam volna, ha nem akad a kezembe :D És nem ilyen rövid XD

Megjegyzés küldése