Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

2010. december 16., csütörtök

Maryrose Wood: Méregnaplók

Imádom a növényeket. Egyszerűen csak hiszek abban, hogy lelkük van, szeretek erdőben sétálni mert körbe vesznek és nyugalmat árasztanak, mint ez a könyv maga. Ez a könyv a növényekről szól, a mérgekről, egy csodagyerekről és persze a szerelemről. Nagyon szeretem.

Puszta véletlen, hogy meg van nekem, eredetileg is szerettem volna magamnak, de végül egy kis baleset folytán ez a példány maradt nálam. Annyira el akartam olvasni, hogy miután kiolvastam ez előző könyvemet nekiestem és egyhuzamban kiolvastam. Persze nem volt nehéz, hiszen körülbelül csak 220 oldalas. De annyira úgy éreztem, hogy nekem írták... Pedig nem vagyok már tizenhat éves,annak ellenére hogy  ez a könyv a 14-16 éveseknek szól, mégis nagyon megragadott a történet.

Wood nagyon szépen ír, főleg a virágokról, növényekről. Rengeteget megismertet velünk és biztos vagyok benne, hogy ő maga is nagyon jól ismerheti ezeket a csodálatos kis élőlényeket.

A történet Jesamine- ról szól, aki elzárva él egy kolostorban az apjával, aki a gyógynövények titkait kutatja. Nagyon el van szigetelve a külvilágtól, sokszor nagyon magányos, de egy nap megérkezik Gyom, a csodagyerek, akinek fontosabbak a növények, mint maguk az emberek, és enni is csak olyat mer, amiben semmi növényi alapanyag sincs. Végül Jesamine megtanítja élni, Gyom pedig megismerteti őt a növények igazi világával. Később persze sokkal többről lesz szó, a vége nagyon izgalmas, de legyen elég ennyi. Ezek után egy nagyon kis spoileres bejegyzést muszáj betennem, mert ezt le kell írjam.

SPOILER SPOILER SPOILER

Egyszerűen csak imádtam amikor a méregkertben a virágok beszéltek. Nagyon szerettem őket. Remélem az elkövetkezendő részekben is beszélni fognak, és minél többet hallok a hangjukból, csacsogásukból gonoszságukból.

SPOILER VÉGE SPOILER VÉGE SPOILER VÉGE

Nekem ez a könyv abszolút kedvenc, igazából nem tudnám megmondani miért, mert semmi extra nem történik benne. Nyugodt, csendes és szép. Akár a növények. Nálam tízből tíz pont. A borító is bámulatosan szép! Csak köszönetet tudok mondani érte az írónőnek és a Lybrium kiadónak, hogy ráleltek erre a csodálatos kincsre a kamasz könyvek forgatagában.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése