Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

2010. január 10., vasárnap

Maggie Stiefvater: Shiver




Adatok:

Cím: Shiver - Borzongás
Író: Maggie Stielvalter
Eredeti cím: Shiver
Kiadás éve:2009
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 328
Műfaj: Fantasy, Romantikus

Már nagyon nagyon vártam ezt a könyvet, mert a vérfarkasos történetekért egyszerűen oda vagyok. Be kell vallanom picit csalódtam benne, sokkal többet vártam, lehet ez volt a baj, de maga a könyv egyébként nem rossz, szerintem nagyon sok rajongója lesz, és azt hiszem én is elfogom olvasni a folytatásait is. Sőt biztos:)

De kezdjük az elején, a tartalomnál, adott egy 16 éves iskolás lány,Grace, akit kislány korában megharaptak a farkasok, de túlélte. Egy sárga szemű farkas megmentette a többi farkastól és így életben maradhatott. Erről az esetről sok emléke nincs Grace-nek, amit viszont sosem tud elfeledni az- az ő csodálatosan szép aranyszemű farkasa, aki minden télen visszatér hozzá.

Viszonylag hamar kiderül, hogy a farkas nem más, mint egy Sam nevű kamasz fiú, aki minden nyáron visszanyeri emberi alaját. Ugyanis ebben a történetben nem teliholdkor változnak át a szereplők, hanem a hideg változtatja őket farkassá, és egész télen farkas alakban járják az erdőt.

Nyáron igyekeznek beilleszkedni a társadalomba, de Sam-et ez már nem is annyira érdekli, inkább szeretni találkozni Grace-el, akire még farkas alakban is mindig áhítozik. Sajnos a farkasok megtámadnak egy fiút a suliból, és ekkor minden megváltozik, le akarják őket vadászni, és Sam-et meglövik. Grace talál rá a teraszukon ember alakban vérző fejjel. A történet igazából innen kezdődik, de innen inkább olvassátok el Ti:)

Nekem nagyon tetszett a könyvben a különleges írásmódja, ugyanis mindig váltakozva vagyunk a két főhős fejében, nagyon tetszett ez a több szemszögből való megvilágítás.

Nagyon tetszettek a karakterek is a történetben, bár igazából senki sem lett olyan szimpatikus nekem, nem is tudtam magam annyira beleélni a történésekbe. Szinte az első perctől fogva lehetett tudni mi lesz a történet vége, ennek nem igazán örültem, de ami jó benne, hogy végre valami más mint a megszokott vámpíros könyvek a piacon. Az írónő mert újat alkotni és biztos vagyok benne hogy a további kötetekben be fog indulni a történet.

Ami külön szót érdemel szerintem az a borító, komolyan rég láttam ilyen szépet, márcsak a borítóért is megvettem volna, egyszerűen gyönyörű, örülök, hogy a kiadó megtartotta.

Szerintem ez a könyv jó. Ha 10 pont lenne a maximum 7-et adnék rá. Mert igazán szórakoztató alkotás, jó sztorival, izgalmas végkifejlettel (bár lehetett volna izgalmasabb). Úgyhogy aki szeretne kikapcsolódni, olvasni egy jót annak mindenképpen ajánlom, főleg hogy nincs hozzá hasoló jelenleg. Szerintem egyaránt való fiataloknak és felnőtteknek is , mindkét korosztálynak tartogat meglepetéseket. A Könyvmolyképző megint remekelt!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése