Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

2010. január 10., vasárnap

Jeaniene Frost: Félúton a sírhoz


Nagyon nagyon szeretem, a nem kimondottan tiniket megcélzó vámpíros könyveket. Bevallom őszintén nem ezt a könyvet szerettem volna megvenni, de valamiért még is úgy gondoltam, hogy ez jó lesz nekem. Nem bántam meg. Azt hiszem a kedvenc vámpíros könyvem lett.

A Félúton a sírhoz egy Catherine nevű félig vámpír, félig ember lányról szól, aki minden áron bosszút akar állni a vámpír nemzetségen. Ugyanis ő egy vámpír férfi lánya, aki megerőszakolta az édesanyját, aki emiatt sosem tudja igazán szeretni Őt, és a faluban is, ahol élnek mindenki megveti, és különcnek tartják amiatt, hogy nincs apja.

Catherine egészen különös módon vezeti le tinédzser feszültségeit. Szinte minden héten elmegy és keresi a következő vámpír áldozatát, azt hiszi jó munkát végez, egészen addig, míg egy Bones nevű, hihetetlenúl jóképű vámpírra nem bukkan, aki túl jár az eszén, és "megbeszéli" Cat-tel, hogy dolgozzon neki. Bones ugyanis egy vámpír fejvadász.

Cat eleinte gyűlöli Bones-t, a látszólag arrogáns, "ki ha én nem" vámpírt, ám idővel természetesen ez változni fog. Többet igazából nem is nagyon szeretnék el mondani a könyv tartalmáról. A lényeg az, hogy egy hihetetlenül izgalmas könyvvel állunk szemben, a sztori fantasztikusan pörög, akció dús, van benne szerelem, szex, de mégsem abból a túl vad fajtából. Nagyon jól szövi a cselekményt az írónő, nagyon nagyon tetszett.

Tudtommal hét kötetesre tervezett sorozatnak négy kötete jelent meg Amerikában, és hatalmas sikerük van a tengerentúlon. Ez az első olyan könyv sorozat, amit nem bírtam kivárni, és meg is rendeltem rögtön a bookline-on a következő részeit. Nem is csalódtam bennük. A könyvnek ugyanis nagyon erős függő vége van, úgy érzi az ember, hogy itt még nem lehet vége, lapoz egyet de már nincs semmi a következő oldalon.

Nagyot koppantam, amikor elolvastam az utolsó fejezetet, alig bírtam kivárni míg végre a kezemben foghatom az angol kiadást.

A könyvvel csak egy bajom van.... Az eredeti borítón lévő lány milliárdszor jobban hasonlít a hősnőre. És sokkal sokkal szebb. Szeretem az Ulpiust, nagyon jó könyveik vannak, de a borítóikat egyszerűen nem tudom mire vélni, mintha nem is a 21. században lennénk.

Ez az a könyv amit szerintem minden vámpír rajongónak el KELL olvasnia. Hihetetlenül humoros, pörgős nagyon jól szerkesztett, jól felépített regény.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése