Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

2012. július 8., vasárnap

Jericho Barrons. The real dirty dream!


Elindult a verseny, hogy ki nyeri a könyves pasik párbaját. Én kimaradtam a blog kampányból, de mindenképp szeretném letenni emellett a csoda pasi mellett a voksomat. Nem akarok sok szót vesztegetni, szerintem ez a videó pontosan visszaadja, milyen is JZB. :) 


Emellett pedig, ha a jelenlegi fordulót megnyeri, akkor azonnal lefordítom a negyedik kötetből kimaradt Jericho és Mac-es jelenetet, és HA az egészet megnyeri, akkor aki igényt tart a könyvre, annak kisorsolok egy dedikált, puha kötéses Shadowfevert. Természetesen olvasatlan példány. Remélem eléggé meggyőző voltam. :) 

Az alábbi oldalon lehet Jericho-ra szavazni. 


Ne feledjétek: 

He is your dirty dreams, he is the true nature of your beast! 

3 megjegyzés:

Zenka írta...

OMG. :) a dalszöveg spoileres? - ötödiket még nem olvastam.

Katamanó írta...

Nem az :) Különben figyelmeztettelek volna :) Moning azt nyilatkozta, hogy ez a dal a negyedik kötetben játszódik le Barrons-ban, amikor Mac-el van a könyv elején. :) Érted :)

Zenka írta...

Wow!

Megjegyzés küldése