Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

2010. november 12., péntek

Nalini Singh: Angyalvér

Elég régóta szeretnék írni erről a könyvről, hiszen a megjelenés napján készhez kaptam, és hihetetlenül örültem neki. Főleg mert amint a kezembe vettem, láttam, hogy a könyv nagyon igényes kötésben van, nem az a szétesős fajta, erős és kemény a karton kötése, és nem hatalmas betűk tarkítják belülről, hogy vastag legyen. Végre egy minőségi könyv!

Nalini Singh egy új- zélandi író, amikor megláttam a képét, rögtön tudtam, hogy ő egy igazi kiwi, történelem szakos tanár is, és ez nagyon jó hatással van a regényire. Két sorozata van, az egyik az itthon is megjelent Angyali Vadász sorozat, a másik, amiről szerencsére az Egmont már tárgyal vele, a leopárdos alakváltós sorozata, ami külföldön már méltán befutott.

Elena Deveraux a legjobb vámpír vadász New Yorkban, különleges képességével, ki tudja szagolni az elvadult, vagy megszökött vámpírokat. A dolga pontosan az, hogy elkapja őket és vissza vigye őket urukhoz, akik készítették őket, az angyalokhoz. Nalini különleges világában az angyalok uralkodnak, pontosabban az ark angyalok, Elenát felbérli New York leghatalmasabb arkangyala; Raphael, hogy találjon meg egy angyalt, aki rossz útra tért. Elena persze nem örül ennek a fordulatnak, mert nagyon fél az arkangyaltól, és hogy ez milyen veszélybe fogja keverni az ő életét.

A történet sajnos, nem első szám egyes személyben van írva, hanem igazából elég sok emberen keresztül látunk majd, de a két főszereplő szemén és gondolatain leginkább. Én jobban szerettem volna, ha E/1-ben olvashatom, adott volna valami plusszt a könyvnek nekem, így kicsit a normál vámpíros romantikus könyvekre hajaz.

Sok kifogásom nem lehet a könyv ellen, nekem kifejezetten tetszett, végre valami új, valami angyalos a piacon, tudom a legtöbb könyvre amiről írok a blogon ezt mondom, de leginkább azokról szeretek írni, amik valami különleges élményt nyújottak nekem. Ez a könvy mindenképp ilyen volt, alig bírtam letenni, pedig nagyon kellett volna.

A sztori nem volt összecsapott, sőt a szerelmi szál is szépen ki volt dolgozva, a karakterek jól formáltak, fejlődnek, - persze van aki nem- de ennek ellenére nagyon jól tudtam azonosulni a szereplőkkel, és megértettem mit miért cselekszenek.

A könyv befejezésénel használt megoldása Nalininek különösen tetszett, hihetetlenül örültem, mikor elolvastam a végét, remélem minden könyv vég amit ír ilyen jó lesz.

Mindent összevetve ez egy kifejezetten jó könyv, igényesen megírt, igényesen fordított, gyorsan olvasható romantikus urban fantasy. Nagyon örültem, hogy angyalokról olvashattam benne végre, a szárnyak nekem különösen tetszettek, én is oda vagyok a szárnyakért. Számomra tízből kilenc.

7 megjegyzés:

Lilith írta...

Szia!
Nem tudod hogy a második része mikor fog magyarul megjelenni?
Köszy

Katamanó írta...

Szia! Január 26.-án jön is:) Már nem kell sokat várnod :)Rendeld elő a bookline-on és már a megjelenés napján kiviszik neked :)

mesi28 írta...

Hello!
Nekem tegnap küldte el az egyik barátnőm gépen, hogy olvassam el. Azt hiszem, mindent elmondtam azzal, hogy egyetlen estémbe került az egész:D
Nagyon nagyon bejött, a szárnyak tényleg különlegessé tették, és imádtam a karaktereket. Nem csöpögött végig tele volt izgalommal és akcióval, ami számomra nagyon fontos. Ráadásul imádtam, ahogy megformálja a karaktereket.
Nekem nagyon bejött, alig várom a folytatását!

mesi28

Katamanó írta...

örülök neki h tetszett, én is teljesen így gondolok rá, szerencsére huszonhatodikán már olvashatjuk is a folytatást, ami állítólag még jobb is :)

Angyallány írta...

bajban vagyook :D Jelenlegi pénztárcaállapotom szerint 1 db könyvet tudok megvenni.De nem tudok választani az angyalvér,a nightshade és a beautiful creatures között...Szerintetek melyiket érdemesebb megvenni??

Katamanó írta...

Én a Beautiful Creaturest nem olvastam, de csak rosszakat hallottam róla sajnos. Ha igazi románcot akarsz, vívódással, kicsi akcióval, enyhe Anita Blake-es beütéssel, akkor az Angyalvért javasolnám, de ha inkább kalandra vágysz és rejtélyekre, akkor a Nightshade a te könyved. :)

Angyallány írta...

Köszii :) Szerintem most az angyalvért fogom megvenni,a Nightshade marad legközelebbre :D

Megjegyzés küldése