Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

2010. július 23., péntek

J. R. Ward - Megváltott szerető


Minden egyes Ward kötetet olvastam idáig, de sosem lett a kedvencem, a második kötetet, a Síron Túli szeretőt nagyon megszerettem, de egyébként nem ragadtak meg a kötetek, Zhadist része volt ami még különösen tetszett, de a negyedik és az ötödik részben kimondottan csalódtam. A negyedik kötetben nagyon sok újdonság volt ugyan, de nekem nem tetszett, hogy a főszereplő pasi nem vámpír, nem olyan védelmező típus, amit én szeretek, de igazából én nem akarok mindenáron, nyálas jeleneteket olvasni, sőt, inkább szeretem az izgalmas történeteket. Megszámoltam, a negyedik kötetben körülbelül 80 oldal csak a sexről szólt... nagyon sok, az ötödikben még több, és mivel Vishous nekem sosem volt szimpi, és nem tetszik az sem amikor meleg férfi fantáziálgatásokról kell olvasni (félreértés ne essék, semmi bajom a melegekkel), akkor nem örülök, és nem csodálom, hogy alig bírtam végig olvasni. De úgy látom ez a további kötetekben sem fog változni, úgyhogy ezen a dolgon túl kell tennem magam.

Lényeg a lényeg, ebben a regényben sokkal kevesebb romantika volt, mint az előzőekben, lehet, hogy pont ezért, nagyon nagyon tetszett. Végig izgalmas volt, egy rendkívüli új szál, új vonal becsatlakozik a történetbe, egyre többet tudunk meg a háttér szereplőkről, és Rhevről, aki nekem hatalmas kedvencem. Nagyon várom az ő könyvét de az megmarad nyaralásra, nem vagyok hajlandó előbb olvasni. Remélem nem fogok csalódni.

Az előző kötet és e között nem nagyon érzékelhető, hogy megszakadt volna a történet fonala, most már teljesen olyan, mintha egy nagyon hosszú könyvet olvasnánk, azt kell mondjam ennek sincs úgy szó szoros értelmében vége, nagyon sok elvarratlan szál van, és annak ellenére, hogy a főszereplőink Phury és Cormia elviekben, róluk is ugyanannyi szó esik, mint a többiekről. Egyre jobban előtérbe kerülnek John-ék, egyre többet megtudunk a kiválasztottról. És a végén egy olyan plusz dolgot is behoz az írónő, hogy sikítva várjuk a folytatást, és őszintén szeretnénk a kezünkben tartani a következő kötetet.

Őszintén sajnálom, hogy lesz idő, amikor Ward könyveiből évente egyet olvashatunk el. Nagyon pozitív csalódás volt ez a rész nekem. Az írónő kitett magáért. Egyre magával ragadó a cselekmény is. Őszintén remélem, hogy megmarad ez a vonulat. És nem kell csak romantikáról olvasni, hanem sok sok akció és egyéb is fűszerezni fogja a történetet. A szokásos szókimondó hangvitelben. Egyszerűen gratulálok Wardnak. A könyv szuper! Tízből tíz!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése