Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

2010. december 14., kedd

Találkozás egy íróval

Ezt a játékot Lena91-től és FFG-től kaptam! Köszönöm szépen nekik!

Én akivel a legeslegszívesebben találkoznék, tudom kicsit sablonos lesz, de az J.K.Rowling. Számomra  Harry Potter világa maga a csoda, annyi kérdést össze tudnék még gyűjteni, faggatnám mi lett Harryékkel, a gyerekeikkel, Albus Perselusszal. És kérném, hogy írjon még sok sok mindent, de ne Harryékkel kapcsolatosat. Ez vonat már elment, és nem is kéne erőltetni és visszarángatni az állomásra. Nagyon szeretem Harryt úgy ahogy van, lezártan.

A másik írón többet kellett gondolkodnom, vacilláltam hogy talán Tolkien lenne az? Hozzá is lenne pár ezer kérdésem, de azt hiszem mégis van olyan ember akivel szívesebben összefutnék, csak hogy tanuljak tőle. Ő nem más mint Popper Péter. Nagyon tetszenek nekem a pszichológiával foglalkozó kötetei, és általa én is kicsit jobban megismertem magam. Sajnálom hogy elment. Örültem volna ha minél több könyvét olvashattam volna még tőle!

Akinek tovább küldöm: Chris, Ppayter

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése